(+48) 787 222 444
  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Lampawarsztatowa

    to wyjątkowo smukłe i wszechstronne narzędzie oświetleniowe, które sprawdzi się zarówno w profesjonalnym warsztacie, jak i podczas domowych napraw. Dzięki dwóm trybom jasności – 1000 lm oraz 200 lm – oraz pojemnemu akumulatorowi 2600 mAh, lampa zapewnia wygodę i skuteczność pracy nawet w trudno dostępnych miejscach.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Grzechotkaslim 1/2"

    to profesjonalne narzędzie o smukłej konstrukcji, przeznaczone do pracy w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Dzięki 90-zębowemu mechanizmowi oraz wysokiej jakości wykonania, grzechotka zapewnia płynną i precyzyjną pracę, gwarantując komfort użytkowania zarówno profesjonalistom, jak i majsterkowiczom.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Lampa pod maskę

    to zaawansowane narzędzie oświetleniowe stworzone z myślą o wymagających użytkownikach. Dzięki mocy 30 W i jasności aż 2300 lumenów zapewnia doskonałe oświetlenie nawet największych przestrzeni roboczych, takich jak komora silnika, wnętrze pojazdu czy stanowisko warsztatowe.

Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru odbywa się za pomocą formularza zwrotu i odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie ROOKS.PL.

Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od daty zakupu wpisanej w dokumencie zakupu. Co oznacza, że 14-go dnia należy dostarczyć zwracany towar do magazynu Sprzedawcy.

Odstąpienie od umowy: konsument musi wypełnić i podpisać załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wysłać go na adres sprzedawcy lub na maila: zamawiam@rooks.pl

Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieuszkodzonego i nieużywanego z nienaruszonymi opakowaniami jednostkowymi. Towar musi pochodzić bezpośrednio od Sprzedawcy i niezbędne jest dołączenie do towaru oryginalnego dowodu zakupu.

Auto Partner SA każdorazowo przeprowadzi inwentaryzację zwracanego towaru, na podstawie której określi czy zwrot odbywa się zgodnie z umową. Jeżeli tak, wówczas w ciągu 7 dni roboczych odda pieniądze kupującemu. Auto Partner odda wartość zwróconego towaru oraz jednorazowy koszt dostawy towaru do klienta.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, uszkodzony lub używany, wówczas Auto Partner nie przyjmie zwrotu i nie zwróci pieniędzy kupującemu, tylko prześle drogą elektroniczną dokument inwentaryzacyjny.

Auto Partner SA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

W przypadku niezgodności towaru z umową klientowi przysługują uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Niezgodności w dostawie towaru należy zgłosić do Auto Partner za pomocą formularza dostawy towaru, dostępnego na stronie ROOKS.PL lub poprzez wysłanie na adres Auto Partner SA pisemnego zawiadomienia

Przy zgłoszeniu niezgodności w dostawie pomocne są następujące procedury ujęte w formularzu zgłoszeniowym:

Podanie wagi całej przesyłki z podziałem na paczki

Podanie numeru przesyłki oraz nazwiska kuriera

Podanie numeru dowodu zakupu

W przypadku uszkodzonych paczek, wykonanie zdjęć przesyłki – zdjęcia zewnętrzne paczek (każdej osobno) oraz zdjęcia niezgodnego, uszkodzonego lub wadliwego towaru (po jednym do każdej niezgodnej pozycji). Zdjęcia należy umieścić w formularzu zgłoszenia niezgodności.

Ładowanie...

Pomyślnie zapisano!