(+48) 885 913 713
  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Wózektransportowy

    to praktyczne rozwiązanie 2 w 1, które sprawdzi się zarówno w warsztacie, magazynie,
    jak i podczas przeprowadzek czy codziennych prac transportowych. Dzięki składanej konstrukcji i maksymalnemu udźwigowi 120 kg, wózek zapewnia wygodę użytkowania, łatwość przechowywania oraz wszechstronność zastosowań.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Kablerozruchowe

    to wysokiej jakości kable rozruchowe o długości 3,5 metra i maksymalnym natężeniu prądu 400A, wykonane w technologii CCA. Dzięki wbudowanej lampce, kable umożliwiają bezpieczne i wygodne podłączenie nawet w warunkach słabego oświetlenia, co czyni je niezastąpionym wyposażeniem każdego kierowcy.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Zestaw narzędzido tapicerki

    o kompletny zestaw 38 narzędzi przeznaczonych do demontażu spinek, klipsów i elementów tapicerki samochodowej. Zestaw został zaprojektowany z myślą o wygodzie, bezpieczeństwie i skuteczności podczas prac serwisowych, naprawczych i detailingowych. Wysoka jakość wykonania gwarantuje trwałość, precyzję i komfort użytkowania nawet przy intensywnym użytkowaniu.

Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru odbywa się za pomocą formularza zwrotu i odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie ROOKS.PL.

Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od daty zakupu wpisanej w dokumencie zakupu. Co oznacza, że 14-go dnia należy dostarczyć zwracany towar do magazynu Sprzedawcy.

Odstąpienie od umowy: konsument musi wypełnić i podpisać załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wysłać go na adres sprzedawcy lub na maila: zamawiam@rooks.pl

Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieuszkodzonego i nieużywanego z nienaruszonymi opakowaniami jednostkowymi. Towar musi pochodzić bezpośrednio od Sprzedawcy i niezbędne jest dołączenie do towaru oryginalnego dowodu zakupu.

Auto Partner SA każdorazowo przeprowadzi inwentaryzację zwracanego towaru, na podstawie której określi czy zwrot odbywa się zgodnie z umową. Jeżeli tak, wówczas w ciągu 7 dni roboczych odda pieniądze kupującemu. Auto Partner odda wartość zwróconego towaru oraz jednorazowy koszt dostawy towaru do klienta.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, uszkodzony lub używany, wówczas Auto Partner nie przyjmie zwrotu i nie zwróci pieniędzy kupującemu, tylko prześle drogą elektroniczną dokument inwentaryzacyjny.

Auto Partner SA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

W przypadku niezgodności towaru z umową klientowi przysługują uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Niezgodności w dostawie towaru należy zgłosić do Auto Partner za pomocą formularza dostawy towaru, dostępnego na stronie ROOKS.PL lub poprzez wysłanie na adres Auto Partner SA pisemnego zawiadomienia

Przy zgłoszeniu niezgodności w dostawie pomocne są następujące procedury ujęte w formularzu zgłoszeniowym:

Podanie wagi całej przesyłki z podziałem na paczki

Podanie numeru przesyłki oraz nazwiska kuriera

Podanie numeru dowodu zakupu

W przypadku uszkodzonych paczek, wykonanie zdjęć przesyłki – zdjęcia zewnętrzne paczek (każdej osobno) oraz zdjęcia niezgodnego, uszkodzonego lub wadliwego towaru (po jednym do każdej niezgodnej pozycji). Zdjęcia należy umieścić w formularzu zgłoszenia niezgodności.

Ładowanie...

Pomyślnie zapisano!