(+48) 885 913 713
  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Szafka narzędziowa

    to kompleksowe rozwiązanie dla najbardziej wymagających użytkowników. Wyposażona w aż 485 starannie dobranych narzędzi, pozwala na wygodne przechowywanie, organizację i szybki dostęp do wszystkich niezbędnych akcesoriów podczas codziennych prac serwisowych, naprawczych i montażowych.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Minibooster

    jest kompaktowym i niezwyklym wydajnym urządzeniem rozruchowym (mini booster), które pozwala na szybkie uruchomienie pojazdów z silnikami benzynowymi do 6 litrów oraz diesla do 3 litrów.

  • Czerwone tło tekstu na banerze

    Kluczudarowy

    to profesjonalne narzędzie pneumatyczne o wysokim momencie obrotowym, przeznaczone do intensywnej pracy w warsztatach samochodowych, serwisach technicznych i zakładach przemysłowych

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ROOKS.PL

Najwyższe standardy obsługi klienta ROOKS

  1. Produkty marki ROOKS przeznaczone są do pracy w warunkach największych obciążeń mechanicznych i najwyższej intensywności użytkowania w przemyśle oraz serwisie. Wysoko gatunkowe materiały i rozwinięte technologie produkcji narzędzi ROOKS gwarantują skuteczną i profesjonalną pracę.
  2. Produkty marki ROOKS posiadają gwarancję: 24 lub 12 miesięcy. Długość gwarancji opisana jest przy każdym produkcie w kartotece produktu, a także w katalogu online i jest uzależniona od rodzaju produktu.
  3. Produkty pozostałych marek oferowanych w sklepie ROOKS.PL mają 12  miesięcy gwarancji i jest ona wskazana w karcie produktu.
  4. Każdy Klient będący konsumentem albo osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ma możliwość zwrotu zakupionych produktów ROOKS oraz innych marek, kupionych w sklepie rooks.pl w okresie do 14 dni od dnia wydania (zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. tj. z dnia 7 grudnia 2023 r. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759). Koszt zwrotu pokrywa klient.
  5. Serwis ROOKS znajduje się pod adresem:43-150 Bieruń, ulica Ekonomiczna 20.

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania przez Klientów ze sklepu internetowego pod adresem: www.rooks.pl, a w szczególności:
  2. warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży;
  3. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
  4. zasady korzystania przez Konsumentów oraz Przedsiębiorców Uprzywilejowanych z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny;
  5. zasady i tryb postępowania reklamacyjnego,
  6. warunki udzielanej gwarancji,
  7. zasady udostępniania przez Klientów ich danych osobowych.

§ 2
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. W ramach prowadzenia Sklepu internetowego Sprzedawca zobowiązuje się do bezpłatnego świadczenia następujących usług drogą elektroniczną:
  2. Usługa Konto Klienta,
  3. Usługa Formularz.
    1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania przez Klienta Rejestracji.
    1. Celem dokonania Rejestracji Klient podaje w formularzu następujące dane: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz indywidualne hasło.
    1. Klient, który dokonał Rejestracji ma dostęp do dodatkowych opcji dostępnych za pośrednictwem Konta Klienta, takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji jest złożone zamówienie oraz możliwość otrzymywania informacji o nowościach i promocjach.
    1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta jest zawierana na czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili umowę wypowiedzieć, poprzez dezaktywację swojego Konta Klienta. Wypowiedzenie umowy następuje bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn.
    1. Wypowiedzenie umowy dokonuje się poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy :ecommerce@autopartner.com bądź pisemnie na adres Sprzedawcy (wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu). Umowa rozwiązuje się po upływie 7 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę wypowiedzenia.
    1. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym lub dopuszcza się nieuprawnionych ingerencji na serwerze.
    1. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego Sprzedawcy.
    1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej usługi (dodania towaru do koszyka) i rozwiązuje się w momencie złożenia Zamówienia.
    1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia, zgodnie z postanowieniami § 8 Regulaminu.

§3
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W Sklepie Internetowym przewiduje się następujące sposoby złożenia Zamówienia:
  2. złożenie zamówienia po wcześniejszej rejestracji w systemie Sklepu Internetowego (za pomocą Konta Klienta),
  3. złożenie zamówienia bez rejestracji (za pomocą Usługi Formularz).
    1. Złożenie Zamówienia za pomocą Konta Klienta polega na dodaniu odpowiednich towarów do koszyka internetowego. W przypadku kiedy wszystkie interesujące Klienta towary znajdują się w koszyku, należy kierować się informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu Internetowego.
    1. W przypadku wyboru zakupów za pomocą Usługi Formularz, po dokonaniu wyboru towarów należy kliknąć ikonę „dodaj do koszyka” , po czym można kontynuować zakupy lub kliknąć ikonę „koszyk” i dokonać zakupu. W celu złożenia zamówienia Klient zostanie poproszony o uzupełnienie swoich danych kontaktowych, danych do rachunku bądź faktury oraz danych do wysyłki.
    1. W trakcie składania Zamówień, o których mowa ust. 3 powyżej Klient zobowiązany jest do podania danych odpowiadających prawdzie, umożliwiających Sprzedawcy realizację Zamówienia.
    1. W trakcie składania Zamówienia za pomocą Usługi Formularz niezbędne jest potwierdzenie przez Klienta zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Klient korzystający z usługi Konto Klienta potwierdza znajomość Regulaminu w momencie rejestracji Konta Klienta.
    1. Złożenie Zamówienia następuje z chwilą kliknięcia w przycisk „Potwierdzenie zamówienia”.
    1. Po otrzymaniu Sprzedawcę zamówienia, każdorazowo wysyłana będzie na adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
    1. Zamówienie, którego otrzymanie zostało potwierdzone przez system Sklepu internetowego na zasadach określonych w ust. 7 powyżej stanowi ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego i stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
    1. Zamówienie złożone przez Klienta a niepotwierdzone przez Sprzedawcę w terminie 48 godzin nie wywołuje żadnych skutków prawnych.
    1. Sprzedawca w przypadku przystąpienia do realizacji zamówienia potwierdza ten fakt osobną wiadomością e-mail zawierającym fakturę z danymi do płatności.
    1. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy, potwierdzającej przystąpienie do realizacji zamówienia.
    1. Klient może anulować złożone Zamówienie lub je zmodyfikować, w tym celu należy:
      1. skontaktować się z Sprzedawcą telefonicznie;
      1. skontaktować się z Sprzedawcą drogą mailową.
  4. Zamówienia są obsługiwane przez dział obsługi Klienta Sklepu internetowego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 08:00 do 16:00.
  5. Informacje handlowe zamieszczone w Sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert, nawet jeśli informacja ta zawiera jednostkową cenę towaru.

§4
PŁATNOŚĆ, DOSTAWA, ODBIÓR

  1. Celem nabycia wybranych towarów Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w Zamówieniu cenę oraz pokryć koszt ich wysyłki.
  2. Dostawa Towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz InPost.
  3. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że Regulamin, oferta lub warunki promocji stanowią inaczej.
  4. Aktualne koszty dostawy przedstawiają się następująco:

a) cennik dla przesyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:

b) cennik dla przesyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:

§ 5
DANE OSOBOWE

Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych mieszczą się w polityce prywatności dostępnej na Stronie Internetowej w zakładce Polityka prywatności

§ 6

REKLAMACJE

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad oraz zgodnego z umową.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. z dnia 21 czerwca 2024 r. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. W stosunku do Klienta będącego Konsumentem bądź Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
  3. W sytuacji stwierdzenia niezgodności zakupionego towaru z umową lub stwierdzenia wad towaru należy poinformować o tym Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: AUTO PARTNER Spółka Akcyjna, ul. Ekonomiczna 20, 43-150 Bieruń.
  4. Zaleca się złożenie reklamacji poprzez formularza reklamacji stanowiący Załącznik nr 2 do Regulaminu.
  5. Odpowiedź na reklamację następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  6. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób.
  7. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową Klient ma prawo żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
  8. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
  9. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową z uwagi na fakt, iż naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy;
  10. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową w rozsądnym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
  11. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
  12. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 7 powyżej;
  13. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  14. Zaleca się złożenie reklamacji poprzez formularz reklamacji stanowiący Załącznik nr 3 do Regulaminu
  15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową. Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
  16. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  17. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  18. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  19. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego należy składać na adres e-mail :ecommerce@autopartner.com bądź listownie na adres: 43-150 Bieruń, ulica Ekonomiczna 20.
  20. W celu przyśpieszenia i ułatwienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się w uwagach opisać szczegółowo powód, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
  21. Rozpatrzenie reklamacji związanej z świadczeniem usług drogą elektroniczną następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych.
  22. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub w inny podany przez Klienta sposób.

§ 7

GWARANCJA

  1. Sprzedawca udziela gwarancji na Towary marki ROOKS zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym paragrafie.
  2. Odpowiedzialność gwaranta ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Niektóre spośród sprzedawanych Towarów objęte są gwarancją producenta. Termin gwarancji oraz zasady jej udzielenia przez producenta umieszczone są w karcie produktu w katalogu online na stronie ROOKS.PL
  4. W przypadku zakupu Towarów objętych gwarancją producenta Sprzedawca przekazuje Klientowi dokument gwarancyjny, z którego wynikają obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego.
  5. Termin gwarancji na Towary marki ROOKS wynosi:
    1. 12 miesięcy na narzędzia pneumatyczne, elektryczne i pomiarowe oraz urządzenia do wyposażenia serwisu samochodowego,
    1. 12 miesięcy na baterie do elektronarzędzi,
    1. 24 miesiące na pozostałe narzędzia ręczne.

§ 8
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) jak również Klient będący Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy w terminie czternastu (14) dni od daty zakupu. Do zachowania tego terminu wystarczy wypełnienie formularza i wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
    AUTO PARTNER Spółka Akcyjna, ul. Ekonomiczna 20, 43-150 Bieruń. W tym celu Konsument bądź Przedsiębiorca Uprzywilejowany może (ale nie musi) skorzystać z załączonego do niniejszego Regulaminu wzoru formularza o odstąpieniu od umowy.
  2. Termin czternastu dni, w którym Konsument bądź Przedsiębiorca Uprzywilejowany może odstąpić od umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania towaru w przypadku umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi drogą elektroniczną – od dnia jej zawarcia.
  3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi bądź Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu wiadomością e-mail potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.
  4. W razie odstąpienia od umowy umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie trzydziestu dni.
  5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta bądź Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta bądź Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta bądź Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument oraz Przedsiębiorca Uprzywilejowany ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
  7. Jeżeli Konsument bądź Przedsiębiorca Uprzywilejowany wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
  8. Konsument bądź Przedsiębiorca Uprzywilejowany ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi bądź Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu w odniesieniu do umów:
  10. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  11. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  12. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  13. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  14. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  15. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  16. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  17. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  18. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  19. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  20. zawartej w drodze aukcji publicznej;
  21. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  22. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    1. Najpóźniej w chwili dostarczenia towaru Sprzedawca przekazuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Uprzywilejowanemu w wersji papierowej bądź na innym trwałym nośniku informację o przysługującym prawie do odstąpienia od umowy.

§ 9
KLAUZULE SANKCYJNE

  1. Na potrzeby niniejszego paragrafu terminy będą miały znaczenie przypisane im poniżej:
    1. Przepisy Sankcyjne – przepisy prawa, regulacje, embarga, decyzje, rozporządzenia wykonawcze i inne akty związane z sankcjami, mające zastosowanie do działalności Stron umowy lub ich podmiotu zależnego, dominującego, lub podmiotu w inny sposób powiązanego osobowo, kapitałowo lub organizacyjnie, uchwalone, wprowadzone, nałożone lub wykonywane przez właściwe Organy Sankcyjne;
    1. Organy Sankcyjne – organy państwowe lub organizacji międzynarodowych oraz odpowiednie instytucje i agencje, a także inne podmioty o podobnym charakterze oraz organy działające w ich imieniu w związku z Przepisami Sankcyjnymi;
    1. Lista Sankcyjna – listy osób lub podmiotów objętych ograniczeniami, publikowane  w imieniu Organów Sankcyjnych;
    1. Podmiot Objęty Sankcjami – podmiot wpisany na Listę Sankcyjną lub zamieszkujący, posiadający siedzibę lub główne miejsce działalności w kraju objętym Przepisami Sankcyjnymi lub utworzony zgodnie z przepisami państwa objętego Przepisami Sankcyjnymi albo bezpośrednio lub pośrednio zależny od podmiotów określonych powyżej.
  2. Każda ze Stron oświadcza, że na dzień zawarcia umowy sprzedaży Strona, jak i jej beneficjent rzeczywisty, podmioty zależne lub w inny sposób powiązane osobowo, kapitałowo lub organizacyjnie i członkowie ich organów pozostają w zgodności z Przepisami Sankcyjnymi oraz nie są Podmiotami Objętymi Sankcjami.
  3. Każda ze Stron zobowiązuje się i oświadcza, że na dzień zawarcia umowy sprzedaży:
    1. prowadzi i będzie prowadzić działalność zgodnie z Przepisami Sankcyjnymi;
    1. nie udostępni środków finansowych ani zasobów gospodarczych bezpośrednio lub pośrednio Podmiotom Objętym Sankcjami, a także na ich rzecz, oraz że ww. środki i zasoby nie zostaną użyte do osiągnięcia korzyści przez Podmiot Objęty Sankcjami w zakresie, w jakim takie działanie jest niedozwolone na mocy Przepisów Sankcyjnych.
  4. Kupujący oświadcza, że jakiekolwiek przysługujące mu świadczenie od Auto Partner  S.A. nie będzie świadomie i umyślnie, bezpośrednio lub pośrednio dostępne dla podmiotu, na który nałożono Sankcje lub nie zostanie użyte do osiągnięcia korzyści przez podmiot, który podlega powyższym ograniczeniom w zakresie, w jakim takie działanie jest niedozwolone na mocy wskazanych regulacji.
  5. W przypadku, gdy Strona albo jej podmiot zależny, dominujący lub w inny sposób powiązany osobowo, kapitałowo lub organizacyjnie, lub członek ich organów, stanie się Podmiotem Objętym Sankcjami lub naruszy którykolwiek z obowiązków wymienionych w ust. 3 – co skutkować będzie niemożliwością kontynuacji współpracy – druga Strona powstrzyma się od działań, które naruszałyby Przepisy Sankcyjne. W przypadku opisanym w niniejszym ustępie druga Strona ma prawo do natychmiastowego zakończenia współpracy, a Stronie nie będzie przysługiwało prawo do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
  6. Kupujący pokryje wszelkie szkody Auto Partner  S.A. powstałe w wyniku jego  działań bądź zaniechań w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań, o których mowa w niniejszym paragrafie.

§ 10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Podczas składania Zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzenie zamówienia” Klient ma możliwość zmiany wprowadzonych danych (np. rodzaj/ilość towarów/sposób dostawy). W przypadku, niezgodności należy się kierować wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie internetowej Sklepu internetowego i kolejnych jego podstronach. W przypadku jakichkolwiek problemów czy też trudności prosimy o kontakt – mailowy ecommerce@autopartner.com lub telefoniczny pod numerem +48 885 913 713 (opłata standardowa wg właściwego operatora).
  2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje:
  3. poprzez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia zawartej umowy,
  4. poprzez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z odbiorem lub przesyłką towaru protokołu odbioru.
  5. treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz przekazywana Klientowi na każde jego żądanie.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego (tj. z dnia 21 czerwca 2024 r. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061), Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. j. z dnia 6 lutego 2020 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. z dnia 7 grudnia 2023 r. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy.
  7. Sprzedawca zastrzega prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Informacja o zmianach zostanie również wyrażona w wyraźny sposób poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz przesłana na adres e-mail zarejestrowanego Klienta. Ponadto Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.
  8. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.
  9. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednio obowiązującym Regulaminie.
  10. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
  11. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  12. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  13. uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  14. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. lub Przedsiębiorcą Uprzywilejowanym, zostają poddane pod rozstrzygnięcie sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu – Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

………………………………………….

Miejscowość, data

……………………………

……………………………

……………………………

……………………………

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

AUTO PARTNER Spółka Akcyjna
ul. Ekonomiczna 20
43-150 Bieruń

OŚWIADCZENIE

O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759) odstępuję od umowy sprzedaży na odległość następującego towaru: …………………………. stwierdzonej fakturą/paragonem nr ………………………………….. zawartej dnia ………………………………. w ………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ……………….. zł (słownie:………………………………………………………………)

przekazem pocztowym na adres ………………………………………………………………………………….

lub na konto nr ………………………………………………………………………………………………………….

Zwracam …………………………………………………………………………….. w stanie niezmienionym.

                                                                                                 podpis Konsumenta

Załącznik nr 2 do Regulaminu – Wzór zgłoszenia reklamacji

………………………………………….

Miejscowość, data

……………………………

……………………………

……………………………

……………………………

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

AUTO PARTNER Spółka Akcyjna
ul. Ekonomiczna 20
43-150 Bieruń

REKLAMACJA TOWARU
(żądanie naprawy/wymiany)

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …………………….…… towar: …………………………. jest niezgodny z umową.

Niezgodność z umową polega na (szczegółowy opis) : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

i została stwierdzona w dniu ………………………..

W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43d) żądam:

•          wymiany towaru na nowy*

•          nieodpłatnej naprawy towaru*                                                                                                  

podpis Konsumenta

* niepotrzebne skreślić

Załącznik nr 3 do Regulaminu – Wzór zgłoszenia reklamacji

………………………………………….

Miejscowość, data

……………………………

……………………………

……………………………

……………………………

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

AUTO PARTNER Spółka Akcyjna
ul. Ekonomiczna 20
43-150 Bieruń

REKLAMACJA TOWARU
(żądanie obniżenia ceny po wcześniejszym żądaniu naprawy/wymiany)

Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ………..  [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ………..  Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu ……….. Ponadto wskazuję, że:

•        przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę, gdyż ………..*

•        przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę gdyż …………*

•        brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, gdyż ………..*

•        przedsiębiorca oświadczył / z okoliczności sprawy wynika, że przedsiębiorca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, gdyż ………..*

W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43e) żądam obniżenia ceny towaru o kwotę ………… (słownie: ………..) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*

podpis Konsumenta

* niepotrzebne skreślić


Ładowanie...

Pomyślnie zapisano!